Ciarlate cun noi, alimentatu da LiveChat

Avanzamentu di a ricerca di l'aiuti à a banda liquida

Chì hè l'aiutu à a banda liquida:

U cinturinu liquidu hè un medicamentu medicale cù capacità di adesione di u tessutu, è pò ancu esse adupratu cum'è adesivu di tessuti medichi.

L'aiutu à a banda liquida hè fattu sciugliendu i materiali chì formanu a pellicula in un solvente, è aderiscenu strettamente à a parte ferita di a pelle cù a macchia o a spruzzatura, furmendu una pellicula protettiva traslucida. Hà e caratteristiche di l'isolamentu di i batteri, a traspirabilità, impermeabile, faciule da usà, faciule da osservà e cundizioni di a ferita è da prumove a recuperazione di a ferita.

L'aiuti à a banda liquida includenu dui tippi

Unu hè un prutettore di a pelle senza prescrizzione chì pò prutege l'abrasioni di a superficia è i cicatrici cronichi; u secondu hè un adesivu tissutile adupratu per suture chirurgiche per curà e lacrime di a pelle severe. L'aiuti à a banda liquida sò derivati ​​da l'aiuti à a banda è appartenenu à a categuria di dispositivi medici. Perchè anu un effettu emostaticu, appartenenu à i prudutti di dispositivi medici di classe II o di classe III. Tuttavia, l'aiuti à a banda liquida chì cuntenenu droghe o chì anu effetti farmacologichi ùn ponu micca esse registrati è gestiti cum'è dispositivi medici. Devenu esse trattati in cunfurmità cù e droghe. gestisce. Oghje ghjornu, sempre più attenzione hè pagata à l'aiuti à a banda liquida in Cina.

Applicazione di l'aiuti à a banda liquida:

L'aiuti à a banda liquida anu una vasta gamma di applicazioni cliniche, è ponu esse aduprati in chirurgia, ustioni, ostetricia è ginecologia, dipartimenti d'urgenza, dermatologia, cura clinica (piaghe di pressione, cure endovenose, ecc.), Ferite di ogni ghjornu, ecc.

Prublemi è prospettive di l'aiuti à a banda liquida:

Attualmente, i prublemi principali di l'aiuti à a banda liquida includenu i seguenti: pochi tippi di materiali chì formanu film; poveri pruprietà di furmazioni di filmi di i materiali esistenti per a furmazione di film; odore piccante è sensazione di zingara. U vinculu principale per u sviluppu di l'aiuti à a banda liquida hè chì ci sò menu materiali chì formanu film. I materiali stranieri chì formanu film sò principalmente esplorati da materiali industriali chì formanu film è scoprenu materiali ibridi polimerici chì ponu esse aduprati per preparà band-aid liquidi;

L'aiuti à a banda liquida sò facili da aduprà, anu una vasta gamma di applicazioni, è anu un grande valore di sviluppu. D'altronde, l'aiutu di banda liquidu pò esse adupratu cum'è agente di rivestimentu dopu l'aggiunta di droghe, è pò amparà l'unu da l'altru è sviluppassi inseme cù l'agente di rivestimentu. Inoltre, l'aiuti à a banda liquida ponu ancu esse cumbinati cù altri mezi tecnichi per u monitoru in tempu reale, chì hà ampie prospettive di applicazione in u campu medicu.

L'aiuti à a banda liquida attuale di a sucietà anu rigore esigenze di qualità, è a qualità hè listessa à quella di a banda liquida 3M. Se necessariu, pudete cuntattà per pruvà.


Tempu di posta: Aug-11-2021