Ciarlate cun noi, alimentatu da LiveChat

Alcune spiegazioni di a nostra sucietà nantu à u raziunamentu di l'energia in Cina

À i nostri cari clienti:

Credu chì l'avete intesu parlà. Ricertamenti, un giru di tagli di energia à grande scala si hè spartu trà e fabbriche in Cina, ma di ciò chì vogliu parlà pò esse differente da ciò chì avete vistu in a nutizia. Benchè a "fermata di produzzione è di riduzzione" soni un pocu "sensazionale", in realtà, a mancanza di energia di a nostra sucietà dura solu 2 ghjorni (Figura 1 è Figura 2). Sicondu l'infurmazioni ch'e aghju amparatu, e cumpagnie circundanti anu ancu pochi ghjorni, principalmente alcune imprese chì consumanu assai energia. E cumpagnie chì cunsumanu più energia è chì utilizanu l'elettricità per un bellu pezzu anu interruzzioni elettriche. A nostra sucietà hè listata cum'è impresa di alta tecnulugia in a zona è gode di prutezzione. E interruzzioni elettriche anu un impattu limitatu nantu à a nostra sucietà.

Basatu nantu à i rapporti pertinenti di i media naziunali è stranieri, u guvernu cinese hà fattu aghjustamenti à e pulitiche cunnesse è hà aumentatu l'importazioni di carbone è elettricità per minimizà l'impattu nantu à a produzzione è l'attività cummerciale.

In riassuntu, per piacè sia sicuru chì u vostru ordine serà cumpletatu in u periodu di consegna specificatu cù qualità è quantità garantita (Figura 3).

ED


Tempu di posta: Oct-08-2021