Ciarlate cun noi, alimentatu da LiveChat

Prospettiva d'applicazione di l'idrogel in materiali di bolus di radioterapia

Per l'area di destinazione superficiale (tumore), sì hè a tecnulugia tradiziunale di irradiazione di u fasciolu di l'elettroni o a tecnulugia di irradiazione à raggi X modulata in intensità conformale, quandu a radiazione passa per u tessutu superficiale, l'area di destinazione superficiale hè causata da l'esistenza di u accumulazione di dose. A dosi di radiazioni hè estremamente irregulare, chì influenza l'effettu di a radioterapia.

A stu mumentu, selezziunà un cumpensatore tissutale (bolus) di spessore è densità adatta per copre cumpletamente è senza intoppi a superficia di u tissutu superficiale pò migliurà efficacemente l'uniformità di a distribuzione di dosi in l'area di destinazione superficiale è migliurà l'efficacità di a radioterapia. Ciò sopra hè più prufessiunale. In termini semplici, u tessutu superficiale riceverà più dose di radiazione dopu chì a superficie sia coperta di compensazione tissutale , Migliora l'effettu curativu.

U materiale mainstream attuale di cumpensazione di u tissutu (bolus) hè cumpostu da colla d'oliu, è i brevetti sò principalmente in mani di cumpagnie americane.

Dopu, per mezu di a cumunicazione trà a nostra impresa è i duttori di radioterapia di u Secondu Ospedale Affiliatu di l'Università Soochow, avemu amparatu chì u requisitu clinicu per a compensazione hè chì a densità sia uguale à 1g / cm³, chì hè uguale à a densità di l'acqua.

Cum'è a nostra sucietà hà parechji anni di esperienza di ricerca nantu à l'idrogels è prudutti cunnessi, basatu annantu à l'esperienza è i dati sperimentali, sapemu chì a densità di a maggior parte di l'idrogels hè uguale o vicina à 1g / cm³.

Di conseguenza, a nostra sucietà hà urganizatu relazioni pubbliche, Aduprate formulazioni esistenti di idrogel。 Sviluppatu un pruduttu di compensazione tissutu (bolus), è hà realizatu test di dosimetria pertinenti, è hà ottenutu risultati soddisfacenti.

In termini di pruprietà fisiche, l'idrogel sò simili à i gel olii. Tuttavia, u vantaghju più grande di l'idrogels hè u prezzu. Se site interessatu à stu pruduttu, cuntattateci.

001

Cumpensazione urdinaria di u tissutu, cumposta da cola d'oliu

002

Prudutti di compensazione di tissuti di l'idrogel di a nostra sucietà.

003

Rotulu d'idrogel


Tempu di posta: Sep-28-2021