Chat cun noi, alimentatu da LiveChat

Crema idratante

U "sensu" più impurtante di l'anziane di a pelle hè a siccità, chì si manifesta da u cuntenutu di umidità pocu è a mancanza di capacità di mantene l'umidità. A pelle diventa croccante, rugosa è squamosa. Una sustanza altamente igroscòpica per u scopu di rinfurzà l'umidità di a pelle è prevene a secchezza hè chjamata humectant. U mecanismu di idratazione di a pelle, unu hè l'assorbimentu di umidità; l'altru hè a capa di barriera (stratu di difesa) chì impedisce à l'umidità interna di dissiparà. A penetrazione di l'umidità di sta strata di barriera quandu a so funzione hè normale hè 2.9g/( m2 h-1)±1.9g/( m2 h-1), è quandu hè persa cumplettamente, hè 229g/( m2 h-1) ± 81g/( m2 h-1), chì indica chì a capa di barriera hè assai impurtante.

Sicondu u mecanismu di moisturizing, una varietà di moisturizers cù boni effetti sò stati sviluppati. Umidificanti cumunimenti usati include polioli, amidi, l'acidu latticu è lactate di sodiu, pirrolidone carboxylate di sodiu, glucolipidi, collagen, derivati ​​di chitina è cusì.

(1) Polioli
Glycerin hè un liquidu viscosu ligeramente dolce, miscible in acqua, metanol, etanol, n-propanol, isopropanol, n-butanol, isobutanol, sec-butanol, tert-amyl alcohol, ethylene glycol, propylene glycol è fenol è altre sustanzi. A glicerina hè una materia prima idratante indispensabile per u sistema di emulsificazione di tipu O / W in i cosmichi. Hè ancu una materia prima impurtante per a lozione. Pò esse ancu usatu cum'è un moisturizer per pasti chì cuntenenu in polvere, chì hà un effettu suave è lubricante nantu à a pelle. Inoltre, a glicerina hè ancu largamente usata in i prudutti di pasta di dentifrici è unguenti idrofili, è hè ancu una parte impurtante di i prudutti d'idrogel.
Propylene glycol hè un liquidu incolore, trasparente, ligeramente viscosu, igroscòpicu. Hè miscibile in l'acqua, l'acetone, l'acetate di etile è u cloroformu, è dissolutu in l'alcoolu è l'etere. Propylene glycol hè largamente utilizatu in cusmetichi. Pò esse usatu cum'è agenti di umidità è moisturizer per diversi prudutti emulsionati è liquidi. Pò esse usatu cum'è un addolcitore è un moisturizer per a pasta di denti quandu cumposta cù glicerol è sorbitol. Pò esse usatu cum'è regulatore di umidità in i prudutti di tintura di capelli.
1,3-Butanediol hè un liquidu viscosu incolore è inodore cù una bona ritenzione di l'umidità, pò assorbe l'acqua equivalenti à 12,5% (RH50%) o 38,5% (RH80%) di a so propria massa, menu irritante di glicerina è propilene glycol. Pò esse largamente utilizatu com'è un moisturizer in lozioni, creme, lozioni è dentifrici. Inoltre, 1,3-butanediol hà un effettu antibacterial. Sorbitol hè una polvera cristallina bianca fatta da glucose cum'è materia prima. Hà un gustu ligeramente dolce. Sorbitol hè facilmente solubile in acqua, ligeramente solubile in etanolu, àcitu acìticu, fenol è acetamide, ma insolubile in altri solventi organici. Sorbitol hà una bona igroscopicità, sicurità è una bona stabilità chimica. Hè stata largamente utilizata in u campu di i chimichi di ogni ghjornu. Pò esse usatu cum'è materia prima per surfactants non ionici è pò ancu esse usatu cum'è crema in pasta di denti è cosmetichi.
Polyethylene glycol hè un polimeru soluble in acqua preparatu da l'aghjunzione graduali di l'ossidu di etilene è l'acqua o etilene glycol. Pò esse ancu dissolutu in a maiò parte di i solventi organici polari forti è hà una seria di pesi moleculari bassu à mediu. U tipu di produttu pò esse usatu cum'è un ingredientu coloidale soluble in acqua in diversi cusmetichi. Polyethylene glycol hè largamente utilizatu in l'industria cosmetica è farmaceutica per via di e so proprietà eccellenti cum'è a solubilità in acqua, inerzia fisiologica, dolcezza, lubricità, idratazione di a pelle è dolcezza. U polietilene glycol di pisu moleculare bassu hà a capacità di assorbe è di almacenà l'acqua da l'atmosfera, è hè plasticizatu è pò esse usatu cum'è humectant; cum'è u pesu moleculare relative aumenta, a so igroscopicità diminuisce bruscamente. U polietilenglicol d'altu pesu molekulari pò esse largamente utilizatu in l'industria chimica, farmaceutica, tessili, produzzione di carta è altre industrie di ogni ghjornu cum'è lubricante o addolcitore.

(2) L'acidu latticu è lactate di sodiu
L'acidu latticu hè un acidu urgànicu chì esiste largamente in a natura. Hè u pruduttu finali in u metabolismu di l'organisimi anaerobi. Hè sicuru è micca tossicu. L'acidu latticu hè ancu u principale acidu soluble in acqua in u fattore di idratazione naturali (NMF) di l'epidermisa umana, è u so cuntenutu hè di circa 12%. L'acidu latticu è u lactate affettanu a struttura di tissuti di sustanzi chì cuntenenu a proteina, è anu un effetti ovvi di plastificanti è di ammorbidente nantu à e proteine. Per quessa, l'acidu latticu è u lactate di sodiu ponu fà a pelle morbida, gonfia è aumenta l'elasticità. Hè un bonu acidificante in i cosmichi di cura di a pelle. U gruppu carboxyl di a molécula di l'acidu latticu hà una bona affinità per i capelli è a pelle. Lactate di sodiu hè un moisturizer assai efficace, è a so capacità di idratazione hè più forte di l'idratanti tradiziunali cum'è a glicerina. L'acidu latticu è u lactate di sodiu formanu una solu suluzione chì pò aghjustà u pH di a pelle. In i cusmetichi, l'acidu latticu è u lactate di sodiu sò principarmenti usati cum'è acondicionatori è addolcitori di a pelle o capelli, acidificanti per aghjustà u pH, creme è lozioni per a cura di a pelle, shampoo è acondicionador per a cura di i capelli è altri prudutti di cura di i capelli. Pò esse ancu usatu in prudutti di rasatura è detergenti.

(3) Sodium pyrrolidone carboxylate
Sodium pyrrolidone carboxylate (PCA-Na in breve) hè un pruduttu di descomposizione di aggregati di fibroin in a capa granulare epidermica. U cuntenutu di u factor idratante naturali di a pelle hè di circa 12%. A so funzione fisiologica hè di fà u stratum corneum di a pelle suave. U cuntenutu ridutta di sodium pyrrolidone carboxylate in u stratum corneum pò fà a pelle rugosa è secca. U pirrolidone carboxylate di sodiu cummerciale hè una soluzione acquosa trasparente incolore, inodore, ligeramente alcalina, è a so igroscopicità hè assai più altu di quella di glicerina, propilene glycol è sorbitol. Quandu l'umidità relativa hè di 65%, l'hygroscopicity hè quantu à 56% dopu à 20 ghjorni, è l'hygroscopicity pò ghjunghje sin'à 60% dopu à 30 ghjorni; è in i stessi circustanzi, l'hygroscopicità di glicerina, propilene glycol è sorbitol hè di 40% dopu à 30 ghjorni. , 30%, 10%. Sodium pyrrolidone carboxylate hè principarmenti utilizatu com'è humectant è conditioner, usatu in lozioni, lozioni shrink, creme, lozioni, è ancu usatu in dentifrici è shampoo.

(4) L'acidu hyaluronicu
È l'acidu hyaluronicu hè un solidu amorfu biancu estratto da i tessuti animali. Hè una unità di ripetizione di disaccharide di (1→3)-2-acetylamino-2deoxy-D(1→4)-OB3-D glucuronic acid U polimeru cumpostu hà una massa moleculare relative di 200 000 à 1 milione. L'acidu ialuronicu hè un idratante biochimicu naturali cù forti proprietà idratanti, sicuru è micca tossicu, senza alcuna irritazione à a pelle umana. L'acidu hyaluronicu hè solubile in acqua, ma insolubile in solventi organici. A causa di l'allungamentu è u gonfiore di a struttura molekulari in u so sistema di suluzione aquosa, hà sempre una viscosità alta à bassu cuncentrazione, è pò ligà una quantità più grande d'acqua, per quessa, hà proprietà idratanti eccellenti, alta viscoelasticità è alta permeabilità.
L'acidu hyaluronicu hè attualmente un tipu di idratante cù un rendimentu eccellente in i cosmichi. In cusmetichi, pò furnisce un effettu idratante nantu à a pelle, rende a pelle elastica è liscia, è ritarda l'anziane di a pelle. Parechje di i prudutti d'idrogel di a cumpagnia cuntenenu l'acidu hyaluronicu o sò usati in cumbinazioni cù questu, è anu ottenutu una bona risposta dopu à esse introduttu in u mercatu.

(5) Collagenu idrolizatu
U collagenu hè ancu chjamatu proteina gliale. Hè una proteina fibrosa bianca chì custituisce a pelle animale, cartilagine, tendini, osse, vini sanguini, córnea è altri tessuti cunghjuntivi. In generale, cuntene più di 30% di u cuntenutu tutale di prutezione di l'animali. Hè in a materia secca di a pelle è u tissutu dermal. U collagene cuntene finu à u 90%.
U collagenu hè u cumpunente di proteina basica chì custituisce a pelle è u musculu di l'animali. Hà una bona affinità cù a pelle è i capelli. A pelle è i capelli anu una bona absorption per questu, chì permettenu penetrà in l'internu di i capelli, etc., chì mostra una bona Affinità è efficacità. E dopu l'idrolisi, a catena polipeptidica di collagene cuntene gruppi idrofili cum'è amino, carboxyl è hydroxyl, chì ponu mostra una bona ritenzione di umidità à a pelle. U collagene idrolizatu hà ancu l'effetti di riduzzione di e macchie di a pelle è di eliminà e arrughe indutte da i raghji ultravioletti. Per quessa, u rolu di u collagene hydrolyzed hè principalmente riflessu in moisturizing, affinità, freckle whitening, anti-aging è cusì. In i tessuti di l'animali, u colaggiu hè una sustanza chì hè insolubile in l'acqua, ma hà una forte capacità di ligà l'acqua. L'idrolisi di u collagenu pò esse realizatu per l'azzione di l'acidu, l'alkali o l'enzyme, è u colagenu idrolizatu soluble pò esse ottenutu, chì hè largamente utilizatu in cosmetichi è prudutti di bellezza medica.

Altri tipi di humectants include chitin è i so derivati, humectants ester di glucose, è humectants vegetali cum'è aloe è algae.


Tempu di Postu: Nov-17-2021