Ciarlate cun noi, alimentatu da LiveChat

Precauzioni per u trattamentu di ferite

U primu passu deve esse per cuntrullà l'infezzione. U metudu hè di debride u tessutu necroticu di a ferita. U disbridimentu hè u megliu è u più veloce metudu per riduce l'exsudatu, eliminà l'odore è cuntrullà l'infiammazione. In Auropa è in i Stati Uniti, u costu di a chirurgia di debridement hè estremamente elevatu. A chirurgia richiede assai tempu, cusì sò stati sviluppati tanti medicamenti di debridement, cume enzimi, larve, ecc., È a chirurgia di debridement hè l'ultima opzione, ma in Cina è Taiwan, u debridement hè più prezzu è più veloce di i medicazioni. , L'effettu hè ancu megliu.

In quantu à l'antibiotici, l'antibiotici topichi sò stati dimustrati chì sò inefficaci per e ferite, perchè e ferite brute secreteranu un stratu di mucus (slog fibrinu), chì impedirà l'antibiotici d'entrà in a ferita, è in una ferita pulita, impedirà ancu a crescita di tissutu di granulazione. In quantu à l'antibiotici sistemichi, secondu l'opinione di i duttori di malatie infettive, a menu chì ùn ci sianu sintomi d'infezzione sistemica, cum'è febbre o globuli bianchi alti, ùn hè micca necessariu aduprà antibiotici sistemici.

Dopu chì a ferita hè pulita, u prossimu passu hè di cuntrullà l'exsudatu. A ferita ùn deve esse troppu bagnata, altrimenti a ferita serà infiltrata è diventerà bianca cum'è bagnata in acqua. Pudete aduprà schiuma è altre medicazioni per trattà l'exsudatu. E medicazioni in schiuma ponu generalmente assorbe 10 volte u vulume di l'exsudatu, sicuramente ùn hè micca u medicamentu più assurbente. Se esude l'exudatu infettivu, s'ellu puzza o apparisce verde, pudete ancu aduprà un medicamentu d'argentu; ma a ferita ùn deve esse troppu secca, pudete aduprà un medicamentu à l'idrogel o una pelle Artificiale è altri medicazioni per idratà, u puntu chjave ùn hè micca esse troppu asciuttu o troppu bagnatu.


Tempu di posta: Jul-14-2021